Council of the Kingdoms

Status    Subject Created By Replies Views Last Post
No threads were found.

Board Information & Statistics

Board Description
Council of the Kingdoms
This is a secret location hidden deep with in the ocean where the rulers of each Kingdom come to meet. Though this is suppose to be a place of peace old rivalries between different kingdoms often causes the occasional lashing out.

As most mer migrate with the creatures they guard they do not have a permanent resistance, but here stand seven underwater castles where the leaders of the different kingdoms stay when they come to meet with the council.
Board Statistics
Threads and Posts
Total Threads:0
Total Posts:0
Members
On This Board
You cannot create threads.
You cannot reply to threads.
You cannot create polls.
Members Online
Users Viewing
0 Staff, 0 Members, 1 Guest.

Shoutbox

Welcome to the kingdom!
Alruna: oh whoops. I can fix that np. and thanks Jul 20, 2014 19:02:14 GMT -6
Alruna: I filled it out but forgot to copy it over ^^; But yay thanks! Jul 20, 2014 19:05:35 GMT -6
Shiara Bloodtide: No problem, thanks for adding it. ^-^ Jul 20, 2014 19:07:21 GMT -6
Alruna: of course. i already filled it out... hahaha so where did you come up with the idea? very unique Jul 20, 2014 19:13:14 GMT -6
Shiara Bloodtide: There was a comic series that only ever had two volumes published called Sea Princess Azuri, and the idea for animal like mermaid was inspired by that. Jul 20, 2014 19:17:54 GMT -6
Shiara Bloodtide: And I really love sharks and wanted to play as a mershark. Jul 20, 2014 19:18:07 GMT -6
Alruna: fair enough. yeah i hope alruna never has to face off against shiara. she probably wouldn't do very well xD Hmm... Jul 20, 2014 19:22:00 GMT -6
Shiara Bloodtide: Dunno, Alruna has poison. Jul 20, 2014 19:22:31 GMT -6
Shiara Bloodtide: Shiara has to use teeth or handmade weapons. Jul 20, 2014 19:22:55 GMT -6
Shiara Bloodtide: But don't worry. Great whites prefer blubbery mammals. ;) Jul 20, 2014 19:24:03 GMT -6
Alruna: hahaha xD wasn't charlie jay a mammal of sorts? Jul 20, 2014 19:28:27 GMT -6
Shiara Bloodtide: Gotta get dinner started, I'll be back later. Feel free to jump in on either of my threads or start a new one if you'd like. Jul 20, 2014 19:36:03 GMT -6
Shiara Bloodtide: Yeah he is. XD Jul 20, 2014 22:54:15 GMT -6
Shiara Bloodtide: Hellu. Jul 21, 2014 19:05:35 GMT -6
Shiara Bloodtide: Hi Alruna! Jul 27, 2014 21:02:54 GMT -6
Alruna: hello! ^^ sorry i have been ill as well as a family emergency.. so my attendance has been scarce Jul 29, 2014 20:56:26 GMT -6
Shiara Bloodtide: It's no problem, real life always has to come first. ^-^ Aug 1, 2014 21:19:29 GMT -6
Alruna: yeah very unfortunate for the rping v.v Aug 2, 2014 17:54:37 GMT -6
iisimplyaster: You guys were last on 2 years ago :/ Dec 12, 2016 10:37:22 GMT -6
iisimplyaster: Weird Dec 12, 2016 10:37:29 GMT -6